Popping bottles with models and just watching them drank

Gårdagen blev väldigt fin. 15 juni vilket betyder semesterpengar här i Norge. Givetvis behövde detta firas tyckte vi, så vi samlade ihop ett gäng och drog och köpte alldeles för dyr champagne. Så igår låtsades vi att vi hade obegränsat med pengar, drack champagne, rökte cigarr, dansade och köpte alldeles för många drinkar på byn.




En glad och nyklippt bästis.



Mina fina grabbar.



Champagne baby, champagne.



Jag, Eric & Trond.



Love is in the air - som alltid.



Jag & en glad Eric.



Haha, ett glatt gäng på Olapalula.

Tack för en fin kväll grabbar!

Kommentarer
Postat av: Chasmine

Dompa<3

2010-07-27 @ 19:49:20
URL: http://takealook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Remember me!

Du kan nå mig på: (publiceras ej)

Jag har en egen cool blogg. Läs den! Adressen är:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0